Mrkvové smoothies s mangem a banánem

Na tento recept se bohužel neobejdete bez lisu na ovoce, nevěšte ale hlavu  v dnešní době si čerstvě lisované šťávy můžete koupit  snad kdekoli a proč zrovna mrkvová? Kvapem se blíží léto a mrkvová šťáva je nejlepším přírodním zdrojem beta-karotenu, takže budete nejen zdravý ale i krásně opálení. 
Mrkev má také skvělé detoxikační účinky, zlepšuje zrak, zkvalitňuje funkci štítné žlázy a spoustu dalších důvodů proč si jí dát.V kombinaci se sladkým šťavnatým mangem a banánem máte tak na stole skvělý drink na léto.
  (Z 1 kg mrkve získáte zhruba 600 ml ovocné šťávy , záleží ale na obsahu vody v zelenině i na lisu.)
 
Mrkvové smoothies s mangem a banánem
Write a review
Print
Ingredience
  1. 0,5l mrkvové šťávy
  2. 2 lžíce selského jogurtu Hollandia
  3. 1 lžička kokosového oleje
  4. 1/2 zralého manga
  5. 1 banán
  6. (ovesné vločky)
Postup
  1. Mrkvovou šťávu vlijeme do mixéru, přidáme banán , mango, kokosový olej a jogurt. Vše promixujeme na jemné smooties a podáváme. Při mixování můžete navíc přidat i 2 lžíce ovesných vloček, koktejl Vás tak krásně zasytí a plnohodnotně nahradí Vaší svačinu .
Tip
  1. Bílý jogurt Vám chuť krásně zjemní ale nezapomínejte ani na olej, mrkev obsahuje spoustu vitaminu A který je ale rozpustný v tucích.
kitchenbook.cz http://kitchenbook.cz/